تبلیغات
روانشناسی (Psychology) - بی خوابی

روانشناسی (Psychology)
 
شما این قدرت را دارید که زندگانی ای سرشار از عشق و رضایت بیافرینید . باربارا دی آنجلیس


مشکل بی خوابیتان را حل کنید

آیا تا کنون برایتان اتفاق افتاده که تا صبح، بعد از ساعت ها خواب خوش ، بازهم بی حال و خسته باشید؟؟
آیا در روز به کافئین و کربوهیدرات نیاز پیدا می کنید؟؟؟

اگر جوابتان آری ست، ممکن است از کمبود خواب مزمن ، در رنج باشید.
برای رهایی از این مشکل ، به این چند نکته توجه کنید تا خواب راحتی داشته باشید.

+ در ساعت معینی به رخت خواب بروید، این کار ساعت بیولوژیکی* بدنتان را تقویت می کند.


+ دوش آب گرم بگیرید و بعد به رختخواب بروید.


+ چند ساعت قبل از خواب، چیزی ننوشید(قهوه،چای،نوشابه).


+ یک فنجان چای گیاهی که خاصیت مسکن دارد، بنوشید(از گل کوهی و بابونه استفاده کنید).


+ رختخواب خود را تمیز نگه دارید.

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : محمدرضا
قالب وبلاگ